InstagramTwitterSnapChat

وصف

العودة   منتديات سكاو > الكليات الجامعية > منتدى كلية الآداب والعلوم الإنسانية > قسم اللغات الأوروبية و آدابها > منتدى الملخصات والمواضيع المميزة (قسم اللغات الأوروبية و آدابها)
التسجيل مشاركات اليوم البحث

منتدى الملخصات والمواضيع المميزة (قسم اللغات الأوروبية و آدابها) قسم خاص يتم نقل المواضيع المميزة و الملخصات والملفات المهمه الخاصة بقسم اللغات الأوروبية و آدابها

طلبآتكم المستعجلة (وآجبآت+شرح+برزنتيشن+بحوث) تعآلوآ هنآ..

منتدى الملخصات والمواضيع المميزة (قسم اللغات الأوروبية و آدابها)

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز
قديم 03-06-2010, 03:10 PM   #141

wallo

حلآآآوة A

الصورة الرمزية wallo

التخصص: English
نوع الدراسة: إنتظام
المستوى: السادس
افتراضي رد: طلبآتكم المستعجلة (وآجبآت+شرح+برزنتيشن+بحوث) تعآلوآ هنآ..

يجمآآآعهـ مافيه بنات فرنسي هنااا ؟؟؟

ابغى وحده تسوويلي برزنتيشن عن نفسي هههههههه يعني هيا تكتبلي الجمل وانا اكملهااا احط اسمي او عمري او اي شي لانو مو عارفه اسووي وبنفس الووقت حتى اذا سوويت تطلع غلط بس جمل كذا ورا بعض !!

بلييييييييز ردوو بسرعه انا ااخد فرنش 1 :)

توقيع wallo  

Dont wait 4 The 1 U can Live with

....wait 4 The 1 U CANT Live without

نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة wallo

wallo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز
قديم 03-06-2010, 03:36 PM   #142

إلهام

الصورة الرمزية إلهام

التخصص: English ~..
المستوى: متخرج

wallo
هلآآآآ خيتووو
أنا راح أسوي لك اللي تبغينه إن شاء الله بس قولي في جمل غير إسمك وعمرك
Je m'appelle (your name),j'ai 20 ans, je suis étudiante......
اسمك وعمرك ومهنتك ..

موفقة يآآآرب وأتمنى أكوون أفدتك

Elham

توقيع إلهام  

Graduation is only a concept. In real life every day you graduate. Graduation is a process that goes on until the last day of your life. If you can grasp that, you'll make a difference.

~Arie Pencovici

إلهام غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-06-2010, 03:38 PM   #143

حنين الود

مشرفة سابقه

الصورة الرمزية حنين الود

التخصص: انجليزي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة maram600 مشاهدة المشاركة
مرحباا ..

ابي اطلب طلب صغير من اللي اختبروا الاورال برزنتيشن للسنينج 1 وواثقه انو ماراح تخيبوني
انا امتحاني الاسبوع الجاي مع مس ريم فطاني يعني ماابي شي مكرر من اللي امتحنوا عندها
وقالت انو اتكلم عن اي شي فالحياة بس مو عن نفسي..
ابي موضوع حلو اتكلم فيه يعني اكتبوا لي اياه الله لايهينكم او اللي عندها جاهز تنزلي اياه
بلييييييييز انتظركم ..
Taj Mahal

The Taj Mahal stands serene and perfect in its garden of cypresses and reflecting pools on the banks of the River Yamuna. Its pure white marble shimmers silvery white in the moonlight, glows softly pink at dawn, and at close of day reflects the fiery tints of the setting sun. The Taj in all its timeless beauty is still the inspiration of poets and painters, writers and photographers. And lovers still meet here in the moonlight in the shadow of the world's most famous monument to love.
Shahjehan built the Taj in memory of Mumtaz Mahal who died giving birth to their 14th child. No cost was spared to make it the most beautiful monument the world had ever seen. White marble and red sandstone, silver and gold, carnelian and jasper, moonstone and jade, lapis lazuli and coral were fashioned by 20, 000 skilled workers to make the emperor's dream a reality. It took 22 years to complete - a symbol of eternal love where Shahjehan too lies buried, re-united at last with his beloved Mumtaz.
Set at the north end of a formal Persian garden with water courses, paved walkways and rows of dark cypresses, the Taj rises on a high red sandstone base topped by a huge white marble terrace, its flawless double dome flanked by four tapering minarets. Within lies the jewel-inlaid cenotaph of the queen, and a little to one side - the only asymmetrical feature in the Taj - the richly decorated casket of the emperor. Both are enclosed by an octagonal screen of finely pierced marble. So perfect are the proportions of the Taj, so exquisite its workmanship, that it has been described as having been designed by giants and finished by jewellers.
The legend, the poetry and the romance that shroud was described by Rabindranath Tagore as "a teardrop on the cheek of time". Taj Mahal means "Crown Palace" and is in fact the most well preserved and architecturally beautiful tomb in the world. It is best described by the English poet, Sir Edwin Arnold, as "Not a piece of architecture, as other buildings are, but the proud passions of an emperor's love wrought in living stones." It is a celebration of woman built in marble and that's the way to appreciate it. Taj Mahal stands on the bank of River Yamuna, which otherwise serves as a wide moat defending the Great Red Fort of Agra, the center of the Mughal emperors until they moved their capital to Delhi in 1637.
الموضوع طويل بس حلو ..إقرئيه وشوفي لو عجبك أحآول أختصرلك هوآ وأختآر الجمل السهله..
رديلي لو عجبك أو لآ ..عشآن أشوف موضوع تآني

حنين الود غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-06-2010, 03:43 PM   #144

حنين الود

مشرفة سابقه

الصورة الرمزية حنين الود

حنو ياأطيب قلب ممكن تصححي ليا هالموضوع وتقولي رأيك فيه,,,,,,,,,,
The InternetThe internet is one of the greatest inventions in the history of peoples. It is a double weapon,it could be harmful or useful in the same time. The internet can be useful in many different ways such as, searching for data, communication with people from the other side of our world, and knowing facts and news a bout world countries. More all the internet connects all people in the world and facilitates all a spects of human life, you can know a bout new things anywhere in the world through the internet.It is speediest way in our certain time. For me, as a student in unversity, the internet is very useful, it helps me in my studies. Finally, one can't imagine the world without the internet.
هوآ برزنتيشن ولآ حآبه تشوفي الرآيتنق تبعك..لو برزنتيشن قوليلي أدورلك عن نفس الموضوع لو رآيتنق برضو قوليلي لأنو لآحظت أشيآء مو غلط بس الأفضل تكتبيها بطريقه تآنيه زي

قديم 03-06-2010, 05:42 PM   #145

my-nana

سبحان الله وبحمده

التخصص: English language
نوع الدراسة: إنتساب
المستوى: الثالث

هوا برزنتيشن وبقدمه السبت ومابي اتعبك بس لو فيه أخطاء قرامر صححيها لي خلاص تعودت عليه مابي اغيره /كمان لو في جمله سهله ممكن تحل محل اي جمله فيه ممكن تعرضيها لي ولو في ترتيب النص مشكله وهيك شي
عموما لاتتعبي نفسك إذا موجود واحد سهل ومايأخذ منك وقت مجرد كوبي وباست حطيه بس للإستزاده والمعرفه بس
أأأأأأأأأأأأأأأأأألف شكر

توقيع my-nana  

التعديل الأخير تم بواسطة my-nana ; 03-06-2010 الساعة 05:49 PM.
my-nana غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-06-2010, 05:53 PM   #146

wallo

حلآآآوة A

الصورة الرمزية wallo

التخصص: English

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة إلهام مشاهدة المشاركة
wallo
هلآآآآ خيتووو
أنا راح أسوي لك اللي تبغينه إن شاء الله بس قولي في جمل غير إسمك وعمرك
Je m'appelle (your name),j'ai 20 ans, je suis étudiante......
اسمك وعمرك ومهنتك ..

موفقة يآآآرب وأتمنى أكوون أفدتك

Elham
الله يسعدك ياعسل ...

ابغااك تكتبيين بونجوور كيف الحااال اسمي ولاااء ووعمري 20 سنه وو طالبة >> احلفي هههههه ووعندي 5 اخواات وبابا مدير شركة وماما ربة منزل ووو اممممم اش كماان ؟؟

هوايتي القراءة وو لوني المفضل الاسوود وو افضل برنامج عندي اوبراا وافضل فيلم انيمي the grave of the fireflies وو امممممم اش كمان ؟؟ هيا قالت لاازم 15 جملة :(

والباقي قولي اي شي من عندك حرضى فيه ياقمرر ....

الله يووووفقك ويسهل عليك اختباراااتك ويسعدك ويحقق احلاامك والله مرره جيتي في وقتك لأنو ماعرف اسووي جمل للأسف :(

wallo غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-06-2010, 07:59 PM   #147

Ultra_viulet

جامعي

المستوى: الثامن

سلااااااااام يا حلوين..

ما شاء الله موضوعكم يقوطر أجر..الله يحفظكم..

انا جيت ما ابغى شي كتير..

بس عندي برزنتيشن حق البراكتيكم..والجوب ريبورت..

ابغى اعرف ايش نقول في الجوب ريبورت..وكيف نسوي البرزنتيشن؟

هل يكون عن نفس الريبورت ولا شي مختلف؟؟

..
وبس..واشكركم مقدما...نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

Ultra_viulet غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 03-06-2010, 08:22 PM   #148

حنين الود

مشرفة سابقه

الصورة الرمزية حنين الود

^
^
والله مآعندي خلفيه إن شاء الله يجوآ بنآت يفيدوكي يآرب ..

قديم 03-06-2010, 08:24 PM   #149

حنين الود

مشرفة سابقه

الصورة الرمزية حنين الود

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة my-nana مشاهدة المشاركة
هوا برزنتيشن وبقدمه السبت
عييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييب عليكي ..أنا مآ أجيب وأتعب عشآنك ؟؟والله تستآهلي التعب والخير كلو إصبري عليه ..حجيبلك وآحد إن شاء الله يكون مميز ويعجبك..نقرتين لعرض الصورة في صفحة مستقلة

قديم 03-06-2010, 08:51 PM   #150

ستغفر الله

جامعي

يابنات ياعسولات ماعليكم امر ابغى مقالين لاتقل عن 4 برقرافات عن cell phone ابغاها ضروري قبل الاختبارات اللله يسعدكم
تنبيه :
null

ستغفر الله غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس