InstagramTwitterSnapChat

وصف

العودة   منتديات سكاو > الكليات الجامعية > منتدى كلية الآداب والعلوم الإنسانية > قسم اللغات الأوروبية و آدابها
التسجيل مشاركات اليوم البحث

عندي برزنتيشن بالدوام موضوعه Environmental Protection محتاج مساعدتكم

قسم اللغات الأوروبية و آدابها

أدوات الموضوع إبحث في الموضوع انواع عرض الموضوع
منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز
قديم 20-02-2012, 06:11 AM
الصورة الرمزية شانزليزيه

شانزليزيه شانزليزيه غير متواجد حالياً

بكالوريوس بمرتبه الشرف

التخصص: Management and Administrative Development
نوع الدراسة: ماجستير
المستوى: الأول
افتراضي عندي برزنتيشن بالدوام موضوعه Environmental Protection محتاج مساعدتكم

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته

صباح / مساء الخير لكم جميعا

زي ماهو بالعنوان عندي برزنتيشن عن هالموضوع بالدوام وياليت تساعدوني لو في مثلا مواضيع اقدر اخذ منها واشكل موضوع جديد او تعطوني مثلا قطع تتكلم عن هالموضوع وانا حكمل

بس اهم شي يعني تكون الجمل نوعا ما تاخذ طابع السهوله

والف شكر لي يقدر يساعدني والي مايقدر هم بعد الف شكر :)

اخوكم

توقيع شانزليزيه  

تم التخرج في صيف عام 2012

http://www.skaau.com/vb/showthread.php?t=606702

منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز منتديات طلاب وطالبات جامعة الملك عبد العزيز
قديم 20-02-2012, 12:19 PM   #2

شانزليزيه

بكالوريوس بمرتبه الشرف

الصورة الرمزية شانزليزيه

افتراضي رد: عندي برزنتيشن بالدوام موضوعه Environmental Protection محتاج مساعدتكم

مع نفسي

24 ولا احد كتب حرف

شانزليزيه غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 20-02-2012, 01:17 PM   #3

Mero ab

جامعي

الصورة الرمزية Mero ab

كلية: كلية الآداب والعلوم الانسانية
التخصص: English Language
نوع الدراسة: متخرج - انتظام
المستوى: الثامن
البلد: جــــدة
افتراضي رد: عندي برزنتيشن بالدوام موضوعه Environmental Protection محتاج مساعدتكم

و عليكم السلامـ ,
انا كنت ادور عن موضوع علمي اكتب عنهـ ..
بما انكـ جبت موضوع , نستفيد الاتنين xD

ادا خلصت كتابتو راح اضيفو هنـا ,

Mero ab غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 20-02-2012, 01:46 PM   #4

شانزليزيه

بكالوريوس بمرتبه الشرف

الصورة الرمزية شانزليزيه

فهمت انك راح تكتبي عنه

طيب معليش يعني لو ازودها بس سؤال

يعني متى يمكن تنتهي من كتابته ؟

وانا عندي بور بوينت بيتكلم عن نفس الموضوع بس بالعربي لو كنتي حابه انزله هنا حنزله عل وعسى يعينك

شكرا مقدما والله يكتب اجرك

قديم 20-02-2012, 02:43 PM   #5

Mero ab

جامعي

الصورة الرمزية Mero ab

كمـ يومـ او اسبوع بالكتيــر ..
وانا عندي بور بوينت بيتكلم عن نفس الموضوع بس بالعربي
ما يحتاج

قديم 20-02-2012, 09:50 PM   #6

ذياب

ذياب

التخصص: انجليزي
نوع الدراسة: إنتساب
المستوى: السادس

هذي ثنتين كلها بنفس الموضوع اللي طلبته اتمنى تفيدك
عن طريق قوقل البحث سهل وفيه تكنيك يساعدك في البحث وهي علامة الزائد
مثال

Environmental Protection+presentaton

بتطلعلك بلاوي

http://www.authorstream.com/Presentation/arunreddy-380000-environment-protection-act-arun-law-ppt-education-powerpoint/

http://www.keecorganisation.com/tmp/images/stories/pdf/EnvironmentalProtection.pdf

ذياب غير متواجد حالياً   رد مع اقتباس

قديم 22-02-2012, 11:34 PM   #7

شانزليزيه

بكالوريوس بمرتبه الشرف

الصورة الرمزية شانزليزيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mero ab مشاهدة المشاركة
كمـ يومـ او اسبوع بالكتيــر ..

ما يحتاج

فالك التوفيق وانا بانتظارك

قديم 22-02-2012, 11:36 PM   #8

شانزليزيه

بكالوريوس بمرتبه الشرف

الصورة الرمزية شانزليزيه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ذياب مشاهدة المشاركة

هذي ثنتين كلها بنفس الموضوع اللي طلبته اتمنى تفيدك
عن طريق قوقل البحث سهل وفيه تكنيك يساعدك في البحث وهي علامة الزائد
مثال

environmental protection+presentaton

بتطلعلك بلاوي

http://www.authorstream.com/presentation/arunreddy-380000-environment-protection-act-arun-law-ppt-education-powerpoint/

http://www.keecorganisation.com/tmp/images/stories/pdf/environmentalprotection.pdf

اشكرك اخوي ذياب انا بل انزل الموضوع بحثت فعلا , وحصلت البرزنتيشن الي من الحكومه الهنديه الي انت حطيت رابطه بس للامانه لغه البرزنتيشن جدا ويه وصعبه لانها تحتوي كثير من المصطلحات العمليه المتخصصه اكرر لك شكري وراح استمر بالبحث الين اختنا ميرو تجهز موضوعها

قديم 28-02-2012, 12:25 AM   #9

شانزليزيه

بكالوريوس بمرتبه الشرف

الصورة الرمزية شانزليزيه

للرفع

قديم 03-03-2012, 10:34 AM   #10

Mero ab

جامعي

الصورة الرمزية Mero ab

The pollution is a serious global issue . Because it causes environmental disorder , Environmental protecting policy has been almost exclusively concerned with two basic issues during the last several decade : (1) the unacceptable level of pollution (2) paid less attention to pollution and its effects to the environment (Bruce 1985) . This research paper and opinion pieces will show you how to protect the environment from pollution that could affect on the human and animals health in so many different ways that we might not notice . For example , Slipping oil and factories chemicalon seas .The Gases and technological that can damage the ozone layer , And how we can protect it which is basically going to help us in our life and the natural from damaging and control it .

The major problem is pollution it can take the form of chemical substances , Such as noise , Heat or light and mostly the gases and useless electricity that powers our homes which causes disorder to our living system, Also some of the petrol we put into our cars and diesel fumes contain particulates , Causes air pollution which is bad for asthmatics and the ozone layer as well . Not to mention the factories , also causes pollution that can get into our rivers and seas can be harmful for either human or animals . Therefore , The gases and pollution on general trapping the sun's heat the atmosphere; causing global the temperatures to rise and damage the ozone layer . Likewise , Ozone pollution connected to premature mortality which mean protecting the ozone for the health of public ( Michelle , 2011). The Secondary natural disasters is another type of pollution and Specifically combustion, Natural disasters are caused by environment can be harmful and unexpected and come by force to human ( Burton , kates 1964 )To explain it furthermore , What scientifically happen , the human heart beats harder than normal to make up for the oxygen and replace it with carbon monoxide which exhaust the lungs and causes heart problem in the future , Beside the fact that combustion take a place that it is a threat tohuman lifeis damaging the ozone layer that cause fatal skin cancer.

The earth covered by oceans more than cities 70% of the earth's surface is covered by water. It is the home of million plants animals ,The human is reasonable for this kind of pollution Because there are hundreds of people and specially factories underestimate of the danger of water pollution . The water pollution suffocate the sea creaturesand covered the surface with toxic chemicals , trashes and spill oil which lead to loss of light and oxygen . Eventually , the creatures causes death to the animals and diseases by entering the animal’s lungs or liver . The major problem comes when the human effected . Marine environment pollution can spread diseases in many different situations , Drinking water from polluted revers can spread diseases and injuring the heart and kidneys . Likewise , eating fish or birds from the same aria can also be very dangerous ; because the animals might be effected . Throwing cleaning supplies and spill chemicals in seas one of the several reasons of water pollution . In 1938 , Many people had been poisoned and Hundreds were left dead or disabled . Because a factory in Japan dispose of a large amount of mercury l into Minamata Bay

مــا انتهيت منو ,

التعديل الأخير تم بواسطة Mero ab ; 03-03-2012 الساعة 10:43 AM.